Utmattad och speedad

Jag är så fruktansvärt jävla arg. Uppe o svävar bland stjärnor o planeter just nu - så arg är jag! Orkar inte längre jag är väl för fan en vuxen människa. Känner för att kasta saker i golvet och leva rövare. Det skulle verkligen behövas just nu. Behöver få ur all agression jag har inom mig. Kan lova att hade någon varit här just nu så hade jag matat sönder den. Är inte alls på något trevligt humör just nu.


Adrenalinet pumpar och hur mycket jag än försöker att lugna ner mig själv så blir jag inte ett dugg lugnare. Bara ännu mer speedad på att göra något dumt. Tror jag behöver ringa min läkare och höja lyckodosen en aning. Börjar komma tillbaka till depressionen sen 2-3 veckor tillbaka - inge bra, inge bra. Impulsbilderna som jag haft problem med är också tillbaka. Inte haft nån sån sen i September senast.


Vill så gärna hoppa ner i ett kokande bad och slappna av muskel för muskel så jag kan stiga upp och vara som en ny människa igen. Men jag är rädd för vatten när jag har mina dåliga dagar. Inte rädd för vattnet i sig utan rädd för vad jag är kapabel till o vad jag skulle kunna få mig själv att göra.


Varför ska allt vara så jävla jobbigt?! Varför jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback