Sjukhusbesök

Min kära HTC wildfire fick ta sig en tur till sjukhuset förra fredagen då hjärtat stannat ett flertal gånger och jag tröttnat på hjärt och lungräddningen. Enda gången hjärtat slår felfritt för stackaren är när den ligger med respirator och den är jobbig att bära med sig vart man än går. I måndags skrev de ut honom och jag var så lycklig när jag kom för att hjälpa honom hem.


Sjuksystern sa att de uppdaterat hjärnan och opererat invändigt så hjärtat skulle nu fungera som normalt. När vi satte oss på bussen och jag började killa honom i magen så visade det sig att hjärtrytmen fortfarande var instabil, vilket betyder att han fortfarande låg i koma.


Återvände därför igår till sjuksköterskan med honom och de beslöt sig för att skicka in honom på intensiven än en gång. Därför väntar jag nu på besked om ny operation. Jag hoppas att det går bra den här gången alternativt förjävligt så han kan begravas och återuppstå i ett nytt skal!


Dagens pungspark till doktor Elgiganten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback