2/7 delmål avklarade


Jah... Jag trodde ju att jag skulle kunna blocka mycket under sjukskrivningen men icke. Började "resan" på 110kg (min maxvikt har varit 112 och det är därifrån jag kommer räkna viktnedgången). Idag var jag på återbesök på Danderyd där jag opererades den 5/4, då vägde jag 102kg. Idag väger jag 93.5kg och jag är superglad!


Många som tjatar och frågar om vad min målvikt är men jag har ingen målvikt. Vikten skiter jag i så länge jag trivs med hur jag ser ut, men det är klart det är roligare att ställa sig på vågen nu än det var tidigare. I stället för ett stort viktmål har jag satt upp flera mindre delmål.


Mål:
1, Tvåsiffrigt
2, Väga mindre än pappa
3, 89kg
4, 84kg
5, 79kg
6, 74kg
7, 70kg


Det största målet jag har är att komma i mina skidbyxor igen, inte mycket kvar för att jag ska lyckas med det. Jag har redan bockat av de 2 första målen... Kanske ska tillägga att pappa väger 95kg och jag hade räknat på 94 för att komma under hans vikt ;)


När tror ni att jag kan vara nere på mål 3, 89kg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du räkna från där du vägde som mest? Du måste väll endå Räkna från hur mycket du vägde precis innan operationen?

2012-06-20 @ 03:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback