Trött brud

 
Då har 3 av veckans 6 arbetsdagar passerat.
Känner hur hjärnan börjar bli grötig redan. Avverkat 27 timmar på 3 dagar. Blir ingen ledighet innan Tisdag för mig, så inte nog med att jag jobbar 6 dagar denna vecka utan jag jobbar även 6 dagar i följd. Usch och fy och blä. Äh gråter inombords nu men när pengarna är på kontot lyser jag nog upp i ett leénde.
 
Trodde dock aldrig att jag skulle vara så här sliten efter 3 dagar men det tar enormt på krafterna med så långa arbetspass och skift. Har ju haft kvällspass fram till idag och nu ska jag vända om till dag+ tidig kväll till i morgon. Otroligt påfrästande. I morgon slutar jag i alla fall i "normal" tid. Då blir det hem och käka, dra till gymmet och sen hem för att fixa helgens matlådor. Därefter kolla på de program jag missat under veckan innan det blir läggdags.
 
Märker själv hur stressen och arbetspassen påverkar mig, har ju gått runt och känt mig som ett riktigt airhead i 2 veckor. Bara varit sjukt trög fastän jag brukar vara med i matchen liksom. Gick ju in i badrummet och sköljde av tallriken fast jag skulle gå till köket och lämna tallriken o sen gå på toa - fattade inte alls vad jag gjorde ute i käöket med en ren tallrik efter. Annat exempel då jag och Jenny var i stan... Drog jag fram kontokortet när jag skulle gå igenom spärren. I 2 månaders tid har jag även försökt slå in koden "0044" när jag ska använda mitt kontokort för betalning eller uttag. Har funderat på vart fan jag fått 0044 ifrån då det aldrig varit min kod någonstans... Då kom vi på igår att jag är arbetsskadad då det är standardkoden för en box som jag har support på.
 
Inge party för mig i helgen, just hard work-work. Ska försöka få mina hjärnceller att föröka sig i helgen så jag slipper gå runt som ett airhead i fortsättningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback