Supernöjd

 
Kan knappt fatta det...
För mindre än ett år sedan visade vågen 115kg, det är så sjukt att det gått så snabbt. Hänger verkligen inte med själv, tycker inte jag ser så liten ut att jag kan väga så lite (för mig är det otroligt lite). Sist jag vägde under 70 var jag nog 11/12 år och då var man ju en liten tjockis. Käns så trögt när hjärnan inte hänger med i svängarna, det är nästan som två olika bilder; att se mig själv i spegeln och sedan siffrorna på vågen. Tycker liksom inte att dom klaffar med varandra. Kanske är dags att försöka se mig som liten i fortsättningen- nu när jag väl förstått att jag inte är tjock längre..
 
Farmor tyckte att jag såg längre ut men jag har nog inte växt sedan jag var 15 så den gubben gick inte hem, kan ju däremot se ut som man vuxit på längden när man blivit smalare.
 
Nästa bild får ni på 1-årsdagen ^^ hoppas de e nere på 65 då och då får det räcka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback