På semesterschemat

Nu är det bara 7 arbetsdagar kvar för mig innan jag går på 3 veckors semester. Eftersom jag valde att köpa en iPhone i stället för att resa någon stans har jag nu fått små-ångest över vad jag ska göra alla mina lediga dagar.
 
Funderade först på att åka upp till mormor men där blir man lätt uttråkad så jag har bestämt mig för att stanna hemma i Stockholm. Jag kanske gör en resa över ett par dagar upp till Gävle men annars tänkte jag dejta gymmet dagligen. Har ju varit så fruktansvärt dålig på att gymma de senaste två månaderna att det inte är sant... det syns till och med på vågen så nu är det skärpning.
 
Nu ska jag kila ner och tvinga mig till intervallträning och efter det blir det bröst och rygg. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback