Update

Hallå där!
 
Inte bloggat på ett tag då jag spenderat de senaste 2 veckorna på jobb, kryssning, tjafs och dejtande. Har varit både turbulent och roligt... allt utom tjafset men det är löst nu.
 
Har träffat en ny alldeles underbar kille, jag har nog aldrig riktigt trott på kärlek vid första ögonkastet innan jag träffade honom och fick känna på den känslan. Kan verkligen vara mig själv med honom utan konstigheter. Än så länge har jag inte hittat något fel på honom och det känns tryggt! i Normala fall är jag ju en sån som bara letar fel.
 
Igår fick han träffa syrran för första gången. Hon tyckte att han verkade vara ett riktigt kap. Hennes åsikter har aldrig varit positiva gällande killar jag träffat tidigare så det kändes stort.
 
Tänkte egentligen bara kasta in ett inlägg för att visa att jag lever, nu vet ni ju vad jag gjort (i korthet i alla fall).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback